بدن و بیان جذاب با دکتر مسعود آقابیگ (قسمت هفتم)
در حضور مشتری نشستن، شوخی کردن، خوردن، خستگی، قطع کلام، عصبانیت، پُرگویی و تکرار و دروغگویی ممنوع است.
خودت را جای مشتری بزار و ببین دوست داری چطور با شما رفتار بشود، پس همانطور باش.
استفاده از افکار مثبت در مسیر برطرف نمودن نیاز مردم و همدلی کردن با مشتری و درک نیاز او.
به مشتری آگاهی بدهید، تصمیم گیری را به خودش بسپارید.
قدرت انتخاب به مشتری بدهید و کالا را به مشتری تحمیل نکنید.
اصلی ترین سهامداران فروشگاه شما
فروشنده ی شماست. او باید مدیریت زمان، خوش قولی، برخورد مناسب، خلاقیت و پشتکار و شناخت خوب از مشتری را فرا گرفته باشد.
توجه خاص به مناسبت های زمانی داشته باشید و پیشاپیش برای آنها برنامه ریزی و آمادگی داشته باشید.
اوج خوب معرفی کردن تعیین نام و تیتر صحیح و شعار نافذ برا محصول یا خدمات می باشد. و اینکه حتما یک کارت ویزیت حرفه ای داشته باشید.
سئوالات تعریف کننده
سئوالات تقلیل دهنده
سئوالات تشدیدکننده
سئوالات تعهدآور
سئوالات مشارکت دهنده
سئوالات تعیین کننده
سئوالات اهمیت دهنده
نقطه ی نهایب جمع بندی یک جلسه یا معامله درخواست کردن برای خرید است. کسب اعتماد مشتری از ارکان خاتمه فروش است و همچنین می تواند بزرگ ترین مانع مشتری در تصمیم گیری خرید تلقی شود.
این پیام فقط یکبار برای شما نمایش داده خواهد شد.
در صورت رد کردن پیام میتوانید از کلید ثبت نام در انتهای صفحه سایت اقدام به ثبت نام و عضویت نمایید.