loader image
لطفا شکیبا باشید
صفحه درحال بارگذاری می باشد.
۹ دی، ۱۴۰۲
مانترای آدی شاکتی

مانترای آدی شاکتی | Adi Shakti

بیدار کننده قدرت خلاق درون و تاثیر بالایی روی کندالینى شما دارد. اگر به پیوند معنوی و منبع راهنمایی نیاز دارید، از مانترا کامل آدی شاکتی استفاده کنید. این مانترا  ارتباط مستقیمی با آگاهی بالاتر شما ایجاد می کند و به شما احساس آگاهی و راهنمایی برای موقعیت شخصی شما می دهد.
۷ دی، ۱۴۰۲

جشن هفت چاکرا، فعال سازی جریان انرژی های ظریف سیستم چاکراها

در آلبوم «جشن چاکراها» ازمانتراهای مختلف، آهنگ‌های خاص، ریتم‌ها، ارتعاشات صوتی روحانی و آوازهای مقدس برای تعادل و هماهنگی فعالیت‌های بدن-ذهن-روح ما استفاده می‌شود. هر آواز در ارتباط مستقیم با هر چاکرا است. هر تن و مانترا از طریق غدد درون ریز و سیستم نخاعی به عملکرد مشخصی از بدن فیزیکی متصل است.
۵ دی، ۱۴۰۲

چگونگی فعال سازی غده پینه آل و چشم سوم ؟ حس ششم

با فعال شدن غده پینه آل ( چشم سوم تان ) حس ششم شما نیز فعال و تقویت میشود. شما می توانید از طریق حس ششم تان بهترین مسیر را برای رسیدن به خواسته ها و تحقق آنها بیابید. شما پس از فعال شدن چشم سوم تان همیشه از درون راهنمایی میشوید.
۱۶ آذر، ۱۴۰۲

چاکرا چیست؟ فعال سازی چاکراهای انرژی

چاکرا چیست ؟ سوالی که ممکن است به دلیل افزایش سطح اطلاعات عمومی و سلامتی این روزها بیشتر به گوش شما برسد. […]
۱۶ آذر، ۱۴۰۲
اسرار پاکساری 7 هفت چاکرا، چگونگی عملکرد و جملات تاکیدی مخصوص هر چاکرا

اسرار پاکساری هفت چاکرا، چگونگی عملکرد و جملات تاکیدی مخصوص هر چاکرا

اسرار پاكسازى ٧ چاكرا اگر حالت خمودی و کم انرژی بودن را تجربه کردی؟اگر با بی انگیزه بودن و نرسیدن به اهدافت […]
۱۶ آذر، ۱۴۰۲
بیداری کندالینی

کندالینی چیست؟ بیداری کندالینی

بيدارى كوندالينى کنداليني در زبان سانسکريت به معني » مونثي که حلقه زده» مي باشد. معناي آن اين است که انرژي کنداليني […]
۱۹ آبان، ۱۴۰۲

روشن بینی چیست؟ سه مرحله روشن بینی

در فلسفه یوگای کلاسیک، ما دو مقوله اساسی را که شامل همه هستی‌ها، همه موجودات است، جدا می‌کنیم.اين دو شامل : پوروشا ( معنوى و روحانى ) و پراکریتی ( مادى ) هستند “پوروشا” به عنوان روح ابدی و اصل معنوی درک می شود. پروشا ( روح ) ۳ صفت دارد: Sat:وجود و حضور ناب Chit: دیدن ، آگاهی ناب Ananda: سرور و شعف درون سات، چیت، آناندا سه صفت پروشا ( روح ) هستند.
۵ آبان، ۱۴۰۲

موزیک جذب ثروت و گشایش مالی

از قدرتمندترین مانتراها جهت توانگری، ثروت و گشایش مالی, این مانترا موجب رونق و ثروت می شود. خواندن و گوش دادن یا مراقبه با این مانترا سبب خوش شانسی ، توانگری و پیروزبختی است.
۸ مهر، ۱۴۰۲

فرکانس 852hz هرتز

این مجموعه شامل 44 فایل صوتی با فرکانس ۸۵۲ هرتز می باشد . گوش دادن به اين فركانس سبب افزايش شهود، آگاهى و بينش، رهايى از افكار مزاحم وارتباط با منبع مى گردد. چشم سوم نمادی از آگاهی برتر است که از طریق آن می‌توانید به درک متفاوتی از جهان هستی دست یابید. با استفاده از تکنیک‌های مراقبه می‌توانید چاکراهای خود را متعادل کنید و درک عمیق‌تر و روشن‌تری از جهان پیرامون خود داشته باشید
۸ مهر، ۱۴۰۲

فرکانس 417hz هرتز

موسیقی مدیتیشن ۴۱۷ هرتز برای پاکسازی انرژی منفی از بدن و پاکسازی درون شما با گوش دادن به مدیتیشن فرکانس لایت 417 هرتز، چاکرای خاجی خود را که در بین ناف و آلت تناسلی  قرارد دارد را پاکسازی و تقویت خواهید کرد.
۸ مهر، ۱۴۰۲

فرکانس 639hz هرتز

گوش دادن به فرکانس فوق العاده 639 هرتز مشکلات روابط را برطرف ساخته و موجب بهبود روابط خانوادگی ، روابط عاطفی ، اجتماعی و كارى می گردد. این آلبوم شامل ۳۹ قطعه فایل صوتی با فرکانس ۶۳۹ هرتز می باشد.
۸ مهر، ۱۴۰۲

فركانس741 هرتز

این مجموعه شامل ۴4 قطعه فایل صوتی فرکانس 741 هرتز می باشد . با گوش دادن به فركانس ٧٤١ هرتز در زمينه ى ابراز احساسات،ارتباط مناسب، قدرت بيان و اظهار عقايد رشد مى نماييد در محيط كارى ارتباطات و تعامل سازنده خواهيد داشت ،همينطور پس از فعالسازى اين چاكرا با دوستان ،خانواده يا شريك عاطفى خود به راحتى گفتگو كرده و احساساتتان را بيان خواهيد نمود.
۸ مهر، ۱۴۰۲

فرکانس 396hz هرتز

فركانس ٣٩٦ هرتز براى رهايى از ترس،باورها و افكار منفى مفيد است .این فرکانس شما را از احساس عذاب وجدان و ترس رها می‌کند. فرکانس ۳۹۶ انرژی شما را آزاد می‌کند و به شما این توانایی را می‌دهد تا در مسیری درست به اهدافتان برسید. این مجموعه شامل ۵۲ قطعه فایل صوتی با فرکانس فوق العاده قدرتمند 396 هرتز می باشد .
۳ مهر، ۱۴۰۲

فرکانس خالص هفت چاکرا

این مجموعه شامل فرکانس های مخصوص ۷ چاکراست . آنچه که سبب فعال سازی و بیداری چاکراها می گردد و شما رابه سوی تغییرات مثبت در زندگی هدایت می کند
۳۱ مرداد، ۱۴۰۲

مانترای راخه راخان هار

مانترای راخه راخان هار ،دعاى آرامش بخش، مانتراى صبحگاهى, مزایای Sadhana Aquarian: موانع تحقق سرنوشت را برطرف می کند. راه را برای ورود شادی به زندگی شما با زدودن غم و اندوه از دلتان باز می کند...
۳۱ مرداد، ۱۴۰۲

فرکانس آلفا Αλφα

فرکانسیک موسیقی موسيقى امواج آلفا  جهت انجام مديتيشن، افزايش آرامش و ريلكسيشن ،جذب خواسته ،افزایش قدرت خلق و…مناسب می باشد. فایل مخصوص […]
۲۷ تیر، ۱۴۰۲

مانترای اوم شانتی شانتی شانتی

"ما عشق هستیم، صلح در قلب ما زندگی می کند." فردی که این مانترا را سر می دهد، تا حدودی شبیه آن می شود. عشق به کائنات در او شروع به بیدار شدن می کند مانترا جسم و روح را هماهنگ می کند، حالت صلح و آرامش به فرد می بخشد. مانتراى "شانتی" به رسيدن حالت نیروانا كمك می کند. نیروانا بالاترین هدف در تمام آموزه های هندو است.
۱۶ تیر، ۱۴۰۲

فرکانس 888 هرتز ،فركانس جذب پول، ثروت و جريان فراوانى

فرکانسیک موسیقی فرکانس 888 هرتز ،فركانس جذب پول، ثروت و جريان فراوانى است. استفاده از موسيقى با فرکانس 888hz در مدیتیشن می‌تواند […]
۱۵ تیر، ۱۴۰۲

مانترای اوم ناما شیوا‌یا

این مانترا مانترای بزرگ رهایی نامیده می شود ، هدف اصلی آن اتحاد با خدوند و سوزاندن تمام گناهان و کارماها می باشد، این مانترا 5 عنصر بدن را تصفیه می کند، ذهن را خالص می کند، فرد را حفاظت می کند، شخص را به خود برترش متصل می کند و فرد را از وابستگی های مادی آزاد می کند.
۱۳ تیر، ۱۴۰۲

فرکانس فوق العاده قدرتمند خدا 963 هرتز

شنونده آلبوم با فرکانس فوق العاده قدرتمند 963 هرتز هستید. فرکانس قدرتمند 963 هرتز، معروف به فرکانس خدا است. در صورتی که با این فرکانس همراه شوید، هر آنچه را که بخواهید، از جهان هستی دریافت خواهید کرد. برای دریافت  بهترین نتیجه بهتر ازست قبل از خواب یا در هنگام مراقبه و یا مدیتیشن از این فرکانس استفاده کنید.
۱۲ تیر، ۱۴۰۲

مانتراى سيارات

در اين مجموعه، مانترا سیارات (منظومه شمسی) به همراه توضیحات مخصوص هر یک از سیارات: سیاره عطارد، زهره، مریخ، زمین، زحل، مشتری و خورشید قرار دارد. شما می‌توانید در روز مخصوص هر سیاره، مراقبه ویژه آن را انجام دهید.
۱۶ خرداد، ۱۴۰۲

آیین ذن چیست؟ مدیتیشن ذن چگونه است؟ ۲۰ تکنیک ذن

۲۰ تکنیک ذن جهت انجام مدیتیشن ذن, آیین ذن یکی از روش‌های مدیتیشن است که در سنت بودایی به کار می‌رود. در این روش، شخص به منظور افزایش ذهن آگاهی و کنترل هیجانات خود،  به طور تمرینی تلاش می‌کند تا در حالتی از آرامش و تمرکز قرار بگیرد.
۱۵ خرداد، ۱۴۰۲

موسیقی ذن، موزیک آرامش بخش و ریلکسیشن برای مدیتیشن و سکوت ذهن

موسیقی ذن جهت ذهن‌آگاهی و خلق حالت آرامش در ذهن از جمله کاربردهایی است که برای مدیتیشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدیتیشن با موسیقی ذن، یک روش آرامش بخش است که در آن شما به موسیقی ذن گوش می‌دهید و تمرکز خود را بر روی صدای محیطی و فرکانس‌های موسیقی قرار دهید. این روش می‌تواند به شما کمک کند تا به آرامش و شادی بیشتری در زندگی خود دست یابید.
۱۴ خرداد، ۱۴۰۲

گایاتری مانترا

اين مانترا سبب افزايش هوش و خرد است و باعث گسترش آگاهی و آرامش، همچنین سبب افزايش تمرکز، افزایش قدرت حافظه ، رشد خلاقيت و پاکسازی ذهن می گردد. تکرار این مانترا به عنوان یک سبک از مدیتیشن ، به کسب آرامش، تقویت کنترل بر روی رفتارهای خود و ارتباط با جهان طبیعت کمک می‌کند.
۱۴ خرداد، ۱۴۰۲

موزیک پیانو آرامش بخش

اگر می خواهید کمی اوقات آرامی را سپری کنید یا زمانی که کارهای تان را انجام می دهید تنش و استرس کمتری داشته باشید و یا حتی برای زمان ریلکس کردن و مدیتیشن یا برای رفع بی خوابی های شبانه می توانید از این مجموعه زیبا و جذاب استفاده نمایید. آهنگ های بی کلام آرامشبخش می توانند نگرانی ها و ناراحتی های ذهن شما را برطرف کرده و به شما این شانس را بدهند که دوباره با آرامش و اعصاب راحت به کارهایتان بپردازید.
۸ خرداد، ۱۴۰۲

صدای طبیعت

موزيك با صداى طبيعت به عنوان يكى از پر طرفدار ترين موزيك ها براى انجام مديتيشن است. موسیقی با صدای طبیعت به عنوان یک درمان طبیعی و آرامش‌بخش، در بهبود کیفیت زندگی و تجربه خوشبختی می‌تواند مؤثر باشد. همچنین، موسیقی با صدای طبیعت قابلیت کمک به کاهش استرس و اضطراب را داراست. علاوه بر این، شنیدن صداهای طبیعت کمک می نماید تا تمرکز خود را افزایش دهید و در بهترین حالت ممکن در مدیتیشن شرکت نمایید و در ارتباط بیشتری با طبیعت و خودتان باشید .
۲۰ اردیبهشت، ۱۴۰۲

مانترا لاکشمی, جذب ثروت و موفقیت

این مانترا جهت جذب ثروت ،پول و موفقیت است, مانترای جذب ثروت لاکشمی مانترایی عجیب،زیبا و همچنین قدرتمندترین مانترا برای جذب پول و رفاه است. لاکشمی الهه ی توانگری و پیروزبختی در آیین هندو است. این مانترا یکی از قوی ترین مانتراهای ثروت بوده و نتایج خارج العاده ای در زندگی مالی شما خواهد داشت. گفته می شود که خواندن این مانترا باعث شادی، ثروت، تجملات و رفاه می شود.
۱۶ اردیبهشت، ۱۴۰۲

مانترای جذب عشق و خوشبختی, جفت روحی و داشتن زندگی عاشقانه

با گوش دادن به مانترای جذب عشق می توانید این فرصت را بدست آورید تا بار دیگر ضمیر ناخوداگاهتان را فرا بخوانید برای برنامه ریزی جدید و ارتعاش مناسب جهت  جذب عشق، بهبود روابط عاطفی ،جذب جفت روحی و یا بهبود زندگی مشترک …فرقی نمی کند مجرد باشید یا متاهل مانترای عشق به فراخور حال و نیت شما کار میکند.
۱۵ اردیبهشت، ۱۴۰۲

موزیک مدیتیشن

این مجموعه شامل پنجاه و شش موزیک بسیار زیبا و منتخب، مناسب جهت انجام مدیتیشن‌های عمیق می باشد. همچنین میتوانید پیش از خواب و برای داشتن تجربه خوابی آرام و دلپذیر و یا حین انجام کارهای روزمره به این آلبوم موسیقی زیبا گوش فرا دهید.
۱۰ اردیبهشت، ۱۴۰۲

راهکارهای مدیریت اضطراب و استرس چیست؟

فهرست اگرچه به نظر می‌رسد که برای کاهش استرس در محل کار و خانه هیچ کاری نمی‌توان انجام داد.مراحلی وجود دارد که […]
۱۰ اردیبهشت، ۱۴۰۲

مانترای سو هام So Ham

سبب یکپارچکی و یگانگی روح فردی با روح الهی می‌شود. این مانترا اگر خالصانه خوانده شود در ایجاد دگرگونی کامل آگاهی فردی بسیار موثر است. تکنیک مراقبه‌ سو هام یکی از محبوب‌ترین مانتراهای مراقبه در بین علاقمندان به یوگا و عرفان است. برای هنگامی که می خواهیدوحدت کیهانی را تجربه کنیدو آگاهی از یکی بودن با همه چیز را تجربه کنیدمانترای سوهام  so hamرا توصیه می کنم. این مانترا به ذهن ما کمک می کند تا با ذات الهی خود ارتباط برقرار کنیم. روش انجام مدیتیشن سو هام...
۸ اردیبهشت، ۱۴۰۲

تاثیر مراقبه و مدیتیشن بر کنترل هیجاناتی چون اضطراب ،خشم و …

اضطراب مزمن و طولانی‌ مدت احتمال ابتلا به افسردگی و سایر اختلالات روان، بی‌خوابی، مشکلات گوارشی و سردرد را افزایش می‌دهد، روی […]
۸ اردیبهشت، ۱۴۰۲

سلامت روان و نقش آن در زندگی فردی WHO

سلامت روان عاملی اساسی و جامع در سلامت و زندگی هر فردی است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) بیان می‌کند: “سلامتی به معنای […]
۱۵ فروردین، ۱۴۰۲

مانترای را ما دا سا

مراقبه را ما دا سا پُر قدرت و جهانی است و در تمام لایه ها عمل می کند: معنوی، عاطفی و فیزیکی. همانند الماسی است که شما را با انرژی خالص شفابخشی مرتبط می کند.شفا در ضمیر ناخودآگاه شما تثبیت شده و ارتعاش قدرتمند آن را در ذهن انعکاس می دهد. هنگامی که ارتعاشات ذهنی شما شروع به تغییرات مثبت کرد، کم کم اعمال تان و همچنین تمام وجودتان از ارتعاش جدید پیروی خواهند کرد. دو روش انجام مراقبه با مانترا را ما دا سا.
۱۲ شهریور، ۱۴۰۱

آلبوم هنگدرام

آهنگ های بی کلام نواخته شده با ساز هنگ (Hang) برای تمرینات یوگا، همچنین این آلبوم برای آفرینش لحظات به یاد ماندنی توصیه می‌شود. هنگ درام، هندپن یا ساز هنگدرام Hang Drum نوعی ساز کوبه‌ای است که در طبقه‌ی خودصداها (ایدیوفون) جای می‌گیرد.
۱۱ شهریور، ۱۴۰۱

۴۳۲Hz فرکانس انرژی های مثبت طبیعت

شنونده آلبوم با فرکانس ۴۳۲ هرتز هستید. این فرکانس برای خواب و ریلکسیشن می باشد. همچنین موزیک شفابخش با فرکانس جادویی طبیعت ۴۳۲ هرتز برای مدیتیشن و آرامش ذهن مناسب است.
۲۶ فروردین، ۱۴۰۱

آلبوم موزیک آرامش بخش

این مجموعه تلفیقی از صدای طبیعت و پیانو شامل بهترین موزیک های آرامش بخش جهت انجام مدیتیشن می باشد. همچین این مجموعه بی نظیر برای داشتن تجربه یک خواب راحت و دلپذیر توصیه می گردد.
۱۷ اسفند، ۱۴۰۰

مهارت های معرفی شده سازمان بهداشت جهانی برای داشتن زندگی موفق

? روابط و ضوابط عصر ارتباطات  مهارت هایی که سازمان بهداشت جهانی برای داشتن زندگی فردی و اجتماعی موفق معرفی کرده است. […]
۱۱ اسفند، ۱۴۰۰

برقراری رابطه عاطفی دوباره بعد از طلاق

در برقراری رابطه مجدد بعد از طلاق در نظر گرفتن موارد ذیل حائز اهمیت است: ✅ویژگی های فردی: هر فرد با توجه […]
۱۰ اسفند، ۱۴۰۰

4 نوع انسان در ابراز حقوق (تمارین جراتمندی)

4 نوع انسان در ابراز حقوق  حق و حقوق ما با ما چگونه رفتار کنند. بگوییم نمی خواهم و نمی فهمم .از […]
۱۰ اسفند، ۱۴۰۰

آیا در ازدواج باید حریم داشته باشیم؟

آیا در ازدواج باید حریم داشته باشیم؟ بله. نه تنها در ازدواج که در تمام سطوح ارتباطات همواره باید مرزی تعریف کرده […]
۱۰ اسفند، ۱۴۰۰

هدف از یک ازدواج کارامد در عصر ارتباطات

ازدواج کارآمد ✅هدف از یک ازدواج کارامد در عصر ارتباطات: بهترین هدف ازدواج باید رشد دو فرد با هم و به موازات […]
۱۰ اسفند، ۱۴۰۰

رژیم غذایی مدیترانه ای

رژیم غذایی مدیترانه ای ‏What are the main foods in a Mediterranean diet محتوای رژیم مدیترانه ای با توجه به کشور و […]
۱۰ اسفند، ۱۴۰۰

بررسی دلایلی که باعث بروز خیانت میشوند

✅بررسی دلایلی که باعث بروز خیانت میشوند: مهم‌ترین دلایلی که باعث بروز خیانت می‌شود این است که فضای عاطفی مناسبی میان زوجین […]
۴ اسفند، ۱۴۰۰

مرز باریک میان خیانت و تعهد

مرز باریک میان خیانت و تعهد: چه عواملی باعث میشوند شخص خیانت کند:در نگاه اول جاه‌ طلبی زیادی، حرص و آز، هوس […]
۲ اسفند، ۱۴۰۰

علم تغذیه چیست؟ رشته های علوم تغذیه و تاریخچه آن در ایران و جهان

علم تغذیه چیست؟ علم تغذیه دانش نسبتا تازه اییست که در سال ۱۹۳۴ توسط انستیتو تغذیه امریکا به صورت یک رشته مجزا […]
۳۰ بهمن، ۱۴۰۰

از تجربه‌های کار با کودکان

این سه کتاب چگونگی حمایت از کودکان برای داشتن یک زندگی سالم را آموزش می دهد. یک زندگی سالم در سایه انضباط […]
۳۰ بهمن، ۱۴۰۰

آموزش خودمراقبتی کودکان در مقابل کودک آزاری

۲۶ بهمن، ۱۴۰۰

پرسشنامه طرحواره یانگ

پرسشنامه طرحواره یانگ به صورت کاملا رایگان شامل ۹۰ سوال به همراه جواب تست. شما با این پرسشنامه میتوانید طرحواره های ناسازگار خود را شناسایی کرده و در صورت تمایل برای درمان اقدام کنید تا باعث بهبود رابطه خود با همسر و اطرافیان و همکاران شده و تاثیر بسزایی در موفقیتهای شما داشته همچنین تصمیمات بهتری اخذ نمائید.
۱۸ بهمن، ۱۴۰۰
بدن و بیان جذاب قسمت هفتم

بدن و بیان جذاب (قسمت هفتم)

۱۰ راز طلایی در افزایش فروش و رضایت مشتری: بدن و بیان جذاب با دکتر مسعود آقابیگ قسمت هفتم
ارتباط از طریق واتساپ مسنجر اینستاگرام تلگرام اسکایپ مکالمه تلفنی پیامک ایمیل
×
واتساپ
باز کردن بستن

با عضويت در کلاب مدیتیشن از خدمات و تخفيف های ويژه ى كاربران بهره مند شوید …

این پیام فقط یکبار برای شما نمایش داده خواهد شد.
در صورت رد کردن پیام میتوانید از کلید ثبت نام در انتهای صفحه سایت اقدام به ثبت نام و عضویت نمایید.